Danke schön

Ni som känner Sebban väl, vet säkerligen att han ofta pratar i sömnen.. Eftersom jag är en nattuggla får jag varje kväll vittna detta..oftast hör man inte riktigt vad han mumlar om.

Men för nån minut sen så tog han fan priset för roligaste sömnsnacket hittils :D hahahaa!

Lille o Lars. Jag är ledsen att behöva säga detta...Men er son har konverterat till tysk.
Han sa precis Danke schön i sömnen!
Tror ni jag asgarvade?!

Tänk er Sebban i en Österrikisk folkdräkt och träskor! :D

Kan inte sluta flina...

Sebbe jobbar förövrigt på att skaffa långt hår så han kan ha tofs..och sedan raka av skiten när vi åker hem.
Han är inte riktigt där än, men snart så!

Oj vad han kommer döda mig när han ser att jag lagt upp detta ^^,

Kommentarer
Postat av: Lars

Folkdräkten i Österike är lederhosen....



.../Lars

2009-12-14 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0