Vikter på fötterna?

Varje gång som vi går in mot centrum så är det ett visst område som luktar fårskit! Och detta är mitt i byn. Det ligger inte en fårhage så långt ögat kan nå. Däremot har jag och Sebban en egen teori om varför det luktar...Det är förmodligen nån blandning av joseph fritzl och pizzabagarn som hade ett får i källaren i Sverige..
Nån jäkel måste alltså ha gömt får i källaren! För fasen vad det luktar!

Igår var vi hemma hos skåningarna. Sen blev det Swedish night på Funky. Svenkar är galna haha..Jag som är så liten får ju stå med armbågarna rätt ut för att inte bli nermejjad. Och än en gång fick jag bli offer för stage divingen..haha..jag ska nog sätta vikter på fötterna så jag får vara kvar på golvet.



Ute faller regnet..vilket betyder - ingen skidåkning. Trist. Men samtidigt en chans för mig att vila ryggen. Har haft nerv/led-problem i två månader..inte kunnat träna och nätt och jämt jobbat..Efter några behandlingar är det bättre. Men är såklart rädd för att det ska komma tillbaka.

Har mailkontakt med min naprapat. Sist lät det såhär " trappa upp gradvis med skidor / jogging, inte för mkt / för snabbt!" 
Så för att inte skiten ska komma tillbaka så är det väl inte mycket mer att göra än att lyssna..

Det finns inget mitt i mellan för mig. Antingen tränar jag som fan, eller inte alls. Så detta uppbyggnadsstadie är en mardröm..

//Maddee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0