Pist-smiskardag i Lech

Idag har jag lätt haft en av dom bästa skiddagarna i mitt liv!

Vi mötte upp "familjen" i backen. Sen drog vi bort mot bussen till Lech. Vilket var ett mycket smart val för dagen.
Där fick vi nämligen uppleva perfekt piståkning och strålande sol. Det var å andra sidan riktigt bra här hemma i Anton också, men det är kul att se lite nytt :)

Efter några timmar i backen blev det varm choklad och stek i solen. Man jobbar ju på gogglebrännan va ;) haha!
Den börjar faktiskt ta form! Lite svart på en kvart så är man med i matchen. Man luktar tallbarr, men vafan!

Som ni märkt så har vi börjat kalla oss för familjen, och inte utan anledning..Vi gör typ allt ihop. Och det är riktigt bra sammanhållning :) Grymt kul! Rätt folk är sjukt viktigt.

Nu är vi trötta som fan. Får se om vi orkar göra nåt sen. Jag har ju som vanligt en fet disk att ta hand om haha..Så får väl ta tag i det först.




Två miffon åker lift


I väntan på bussen till Lech


Stek


Muumms


Hela familjen fick plats i 8-manna liften :)






//Maddee

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Äntligen kom det lite skidbilder;)

2009-12-14 @ 19:47:38
Postat av: Anna

Madde du har börjat skriva som Sebban! Nästan i alla fall, börjar två ggr i samma mening ;)

2009-12-14 @ 20:22:30
Postat av: Maddee

Tobbe - Jajjemen nu jäklar ska jag göra dig avundsjuk ;) hehee..

2009-12-14 @ 21:00:52
Postat av: Maddee

Anna - haha vad menar du nu?

2009-12-14 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0