Två invalidos

Första dagen i backen gjorde oss verkligen sletna! Vi hade ont i varenda muskel som finns haha! Speciellt jag som inte har kunnat träna på två månader på grund av ryggen.

En sliten Sebastian - som förövrigt är mycket nöjd med sina nya lagg


Sikten var urkass, men men, det är sånt man får ta. Det hade i alla fall kommit bra med snö där uppe :) vilket gjorde att puderglada svenskar var lite överallt, utom i pisten. Tyvärr var det inte många liftar som var öppna. Men idag skulle dom tydligen öppna fler. Sebban och dom andra är ute och åker nu. Men jag får ta det lite lugnt. Blev ju ordinerad att sakta öka träningen. Inte gå från 0-100. Så för att inte få tillbaka mitt tvåmånaders ryggproblem så får jag vara hemma och diska och städa istället. Kul. Men hällre det än att ha problem hela säsongen..

På eftermiddan blev det After ski på Mooserwirt. Vilka satte nivån därinne tro? Det var bara folk över 40 och vi - de färgglada svenska bummarna. Efter en stund dansade folk på bänkarna och jag var helt plötsligt uppe i luften och stage diveade?! Hahaha..Det var riktigt med drag alltså!







Nej, det är väl bäst att jag tar tag i den där feta diskhögen innan mr pedant kommer hem ;)

Over and out/Maddee

Kommentarer
Postat av: En av era beundrarinnor

Tjena, skicka gärna den pedanten till mig. Honom har jag aldrig träffat. Ryggproblem kan bli värre av disk och städ. Se till att soooooooooofta!

KRAM

2009-12-06 @ 21:30:15
Postat av: En av era beundrarinnor

Tjena, skicka gärna den pedanten till mig. Honom har jag aldrig träffat. Ryggproblem kan bli värre av disk och städ. Se till att soooooooooofta!

KRAM

2009-12-06 @ 21:30:51
Postat av: En av era beundrarinnor

Tjena, skicka gärna den pedanten till mig. Honom har jag inte träffat. Disk och städning kan förvärra ryggproblemen. Se till att sooooooooffta.

KRAM

2009-12-06 @ 21:33:28
Postat av: En av era beundrarinnor

Tjena, skicka gärna den pedanten till mig. Honom har jag inte träffat. Disk och städning kan förvärra ryggproblemen. Se till att sooooooooffta.

KRAM

2009-12-06 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0