Vem e de jag tjötar me?

Gomorron gomorron!..Det här e Nile City 105,6..vem e de jag tjötar me?

Njaa, det kanske har blivit lite för mycket Nile City den här veckan? Fasen att Sebbe inte hade med sig Torsk på Tallin. Det är ju en klassiker på våra skidresor ^^,

Sebban och grabbarna är uppe i backen. Jag skippade det idag, har nämligen tänkt ge mig ut och leta jobb. Känner att det börjar bli dags att kolla runt lite..Får väl se vad man kan hitta. Förmodligen blir det nåt städjobb. En polare sa till mig att dom inte gärna ger tjejer diskjobb här?! Vafasen, jag som är grym på det nu! Sebbe lagar ju maten och jag diskar :)

Det snöar rätt rejält just nu! Äntligen :)

En Sebbe o Maddee analys klockan halv tre på natten:

Maddeee - du Sebbe, vad är det för skillnad på gräddfil och creme fraiche egentligen?
Sebbe - vetefan, gräddfil luktar spya?



Rätt najs att det finns ski rack i garaget :)
Neej, alla är inte våra!


Hahaha.. detta måste ni bara höra!

Sebbe är nästan alltid hungrig. Det spelar ingen roll vart vi är eller vad vi gör..Så när vi var ute häromkvällen så blev han sjukt sugen på jordnötter, av nån jäkla anledning. " Jag måste ha jordnötter" ..Så han gick och frågade i baren om de sålde det..Sebbe kommer besviken tillbaka och kläcker "fan, det finns inte ens jordnötter här"
Skåningarna bryter ihop i ett asgarv. Och efter det så får Sebban höra "var e jordnöttteerrrna" varje gång vi träffar dom :D Tänk er en skåning som försöker prata göteborska...sjukt kul!

Nej nu ska jag kila,
Ha det!

/Maddee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0