Helga

Gomorron!
Japp, klockan är 11 och jag är vaken! Har till och med vart och provjobbat. Det gick bra. Var dock väldigt skeptiskt om jag hade lust när klockan ringde imorse. Men det gick bättre än väntat. Dock tror jag inte riktigt på att det handlar om 1 timmas städning per dag. Det är mer. Hon visade mig allt, plus att toaletterna redan var städade. Jag sprang runt som en tok för att inte verka långsam. Men trots det tog det 1h 20 min..Aja, det gör mig inget.

Det ser ut som att jag kommer fortsätta jobba där. Hon vill att jag gör det, och jag tyckte dom var trevliga. Det är ett familjeägt hotell. Vi bestämde att jag skulle få betalt per vecka istället för per månad. Bättre för mig. Räknade ut att detta lilla jobb kommer att täcka mina matkostnader. Fan va gött.

San Antonio - Hotellet där jag jobbar


Har lite ont i halsen. Och Sebban känner sig också förkyld. Inte så jäkla kul nu när det snart är jul och allt!
Så det blir ingen åkning för nån av oss idag. Nu ska Sebbe och grabbarna ner på stan o kolla skidprylar. Jag ska gå till tågstationen och kolla om man kan köpa biljett där. Sen ska jag nog kolla lite julklappar :)

Ikväll kommer familjerna Callerud och Höjer :) Får väl se om vi träffar dem idag, om inte annat så blir det imorn..



/Maddee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0