Ingen sikt med tjejer under fötterna.

Shit va Madde skulle ångrat sig om hon bara visste vilken åkning det var idag. Haha. Sikten var NOLL men snön bara VRÄKTE. Det var helt sannslöst. Idag kändes det som ett äkta kanadensiskt "dump". När man nu inte såg något så blev åkningen lite långsamare (ett tag iallafall), men destå mer spännande. Det fick våran skånska kompis reda på. Snygg åkning från hans sida i 50 meter och vips så försvann han ner i en snödriva. Något ont fick han inte men tre killar som stod och asgarvade med honom.

Själv så orsakade jag ras för andra skid-dagen i rad. Verkar som om det är något med mig och smålaviner. Galet kul dock när man själv upptäckte att "droppet" man hoppade från inte var 1 meter utan snarare 3. Detta hände för många denna dag då det var i princip omöjligt att se några kontraster. Tyvärr för dagen så inbillade jag mig att det skulle vara slask på berget så jag valde att åka med mina Graaf systrar under fötterna, fel val. Borde helt klart tagit Black Crowsen och fått ett bättre flyt. Men imorgon så väntar det sol/lätt molnighet vilket gör att jag kommer vara först i liftkön kl 08:45 med mina kråkor.


//Sebban med jordnötterna.

Kommentarer
Postat av: Anders Callerud

Låter ju grymt kul det här hörru! Hoppas du får tillfälle att ta några riktigt fina bilder och lägga upp när du och dina skåningar "dumpar"?

2009-12-08 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0