The crib

God morron god morron!
Sebbe väckte mig nyss med min vattenflaska. Gött att bli döpt igen! Tack

Nu är det dag 2. Vi sitter och kollar ut genom fönstret. And there is ganska mycket snö. Men inte tillräckligt för att backarna ska öppna. Det blir förhoppningsvis på fredag.

Nu är vi i alla fall jäkligt grymma på att åka tåg. Och ännu grymmare på att konka tonvis med packning. Men det var rätt najs att åka tåg faktiskt. Vi träffade en del najs folk som också skulle till St Anton. Så vi hängde ihop typ hela resan ner.

Vi sov 6 pers i en sovhytt på sträckan köpenhamn-münchen. Rätt varmt kan jag lova. Så jag öppnade fönstret mitt i natten. Då vaknade Sebbe och trodde att tåget körde i 300 och var på väg att krocka...haha

Efter ett dygns resande kom vi äntligen fram! Och längenheten är så jäkla najs. Mycket bättre än vad vi trodde. Kolla Sebbans rundvisning..


Idag blir det rekning av byn.

Over and out/Maddee


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sebastian raring, aldrig bott i lägenhet? Telefon utan knappar brukar oftast vara en PORTTELEFON.

Älskar svengelskan btw.

2009-12-02 @ 18:13:01
Postat av: Reidar

Hahaha i like to blow! HEJ PAPPA MAMMA

2009-12-05 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0