Vart tog det vita vägen?!

Detta är inte okej. Det regnade idag..och det blev ingen slaskåkning för vår del. Nä, vi väntar på att vädergudarna ska ge oss ett räjält dump så vi får lite trevlig puderåkning!
Väderkanaler på tv, freeride och yr.no har liksom blivit beroendeframkallande! Vädret kan ju ha ändrat sig om man väntar en timma..eller inte?!



Var lite rastlös förut. Så bestämde mig för att komma igång med löpningen igen, efter två månaders uppehåll. Det var gött. Men det är lite mer backar här än hemma om man säger så!
När jag kom hem körde jag och Sebban lite styrka här hemma på köksgolvet..det behövdes. Fan, mina ben har börjat svaga till sig.

Internet funkade inte i helgen..så det har vart lite segt med uppdateringen här. Men det blir bättre..

Lägger snart upp en film, så ska ni få se hur det ser ut när bummare gör pannbiffar haha! :D

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hoppas ni har kollen på www.snow-forecast.com

2009-12-07 @ 23:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0