Vi är inte döda!

Nä, det här duger inte! Man kan ju nästan tro att vi gått och pensionerat oss eller nåt!
Men nej, vi lever!

Jag vet inte vad min sambo gör just nu, men jag är i alla fall hemma i Sverige och käkar mig mätt på julmat och svenkt lösgodis. Ute ligger det ungefär 30 cm vitt på backen. Snön förföljer mig :)




Jag har det jättebra. Träffat släkt, vänner och jultomten, ägnat typ en kvart åt att få loss bilen från snövallarna på Herrhagen, vart ute med gamla gänget och shoppat lite på julrean :)

Gjorde mig påmind om att det är stor skillnadd att vara ute i Sverige jämfört med St Anton. Mentaliteten som infinner sig på krogarna i Anton är mycket skönare. Där är alla mer laid back. Inte alls så mycket bråk som här hemma.

Tror nog att Sebban känner sig lite ensam nu när varken jag eller Jens är där och tar hand om honom. Tur att skåningarna finns :) Pratade med honom på telefon förut. Och vetni! Han erkände att det var väldigt stökigt hemma. Hmm..Vad är det man säger? När katten är borta, dansar råttorna på bordet. Sebban för fan. Fram med moppen ;) när jag kommer hem ska det vara rent!

Vad jag hört så har julveckan i St Anton också varit grym :) Dock verkar folk väldigt sega haha..vad kan detta bero på?

Ska bli kul att se vad nyår har att erbjuda. Hur dagen/kvällen än kommer att se ut så kan vi nog redan nu konstatera att nyår 2009 kommer bli oförglömlig..

Ses snart St Anton familjen :)







Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen lite liv i bloggen :) Sicken mysig bild på alla tjejerna!

2009-12-27 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0