Alpenverein gör oss glada.

Idag var dagen då man kunde pusta ut, idag var dagen då allt gick i lås, idag är dagen då jag fick hem medlemskortet från alpenverein. Detta kanske inte låter som en så stor grej för er som inte är insatta. Därför tänkte jag snabbt förklara vad detta innebär.

Detta gör att min vinter är räddad eftersom jag kan åka hur mycket offpist som helst och inte behöva vara orolig ifall jag skulle behöva lite hjälp med en helikopeter om något skulle hända. Det innebär att de 4225 :- som jag la ut på mina "nya" skidor inte var kastade pengar i sjön utan att de GARANTERAT kommer till användning. De hade de la gjort ändå men inte med samma säkerhet i kroppen.

Så till Alpenverein ger vi 5/5 pistmaskiner i betyg.

Har dessutom börjat packa fram skidkläder, skidor, brädan, stavar, pjäxor, boots, pluntan, kamera, laddar i 1000 och allt annat nödvändigt bröte. Snart är vi påväg och det känns verkligen. Kan förövrigt också informera om att vår resekamrat Reidar antagligen har löst boende genom en vän till han som åker ner på måndag och letar åt dem. Håller tummarna där.


PS Grattis på födelsedagen Madde! DS

// I'm singing in the rain or snow...

Kommentarer
Postat av: Reidar

Spela roll haha, man kan fixa det när man kommer ner as lätt!

2009-11-24 @ 22:39:59
URL: http://rajdar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling genom att.Motivera varför just du ska vinna.

Lämna gärna ett spår när du besöker bloggen.

Ha en bra kväll.

2009-11-24 @ 23:04:01
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tävling pågår!!



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0