Det är bara att knö ner skiten..

Nu packas det för fullt! Både hos mig i Karlstad och Sebbe i Stora Höga..
Är förbi farmor en sväng eftersom hon har varit så snäll och tvättat alla mina kläder :)

Min väska är knökfull! och jag ska försöka knö ner mina pjäxor också. Tur som fan att det är hjul på ena sidan.
Kommer ha min feta ryggsäck plus skidfodral också. Någon som är villig att agera bärhjälp ner till St Anton?!



Jag och Anna var iväg och tog grissprutan förut.. så nu slipper man bli smittad av det. Anna mår rätt kasst och ligger däckad på sängen. Jag känner inget. Men kommer väl ligga halvt medvetslös och dregla imorn.

4 days to go - see you in the snow!
Fyndigt Maddee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0