Prylar och hockeyröv

Behöver köpa nya goggles. Men vet inte riktigt vad jag vill ha för några. Väntar nog med att köpa tills jag kommer ner. Men både Sebban o Redde har vart flitiga och köpt lite nya prylar redan nu. Skidor o annat. Så grabbar, ni får väl ta och visa upp grejerna här på bloggen.

Jag fyller år veckan innan vi åker. Så ska redan nu sätta mig och skriva ner lite grejer som jag kan passa på att önska mig..

Sebbe är för övrigt bara avundsjuk för att han inte kan åka längdskidor. Hans hockeyröv är för fet för sånna smidiga rörelser, det skulle med all sannorlikhet se mycket illa ut om han testade. Därav kan jag stolt fortsätta med att vara snygg när jag åker längdskidor och läsa min heliga Runners, medan herr Callerud läser PRO hockey när han skiter :)

over and out/ Maddee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0