Repor och recensioner...

Tror nog att jag har kollat igenom var enda recension av St. Anton på Freeride och jag kan ju inte påstå att hag blev mindre sugen när nästintill allt jag såg var toppbetyg efter toppbetyg. Känns som i valt rätt ort att bumma på. Nu vill vi bara ha mer snö. Det är frotfarande tidigt på säsongen men lite väl varmt tycker jag ändå. 40 cm snö på berget räcker inte långt och jag vill åka vitt puder hela dagen lång. Nä till vädergudarna får jag allt ta att börja be.

Har suttit de senaste och räknat på hur mycket pengar jag kommer få av min nya lön och hur mycket jag kommer ha totalt där nere. Känns som jag kommer klara mig men oron finns såklart där som alltid. Så därför jobbar vi järnet nu det sista för att få ihop några slantar. Alla Söndagar och Lördagar skall täckas med mitt namn på schemat (har de nog gjort det senaste 3 månaderna). Så bidrag är alltid välkomna från sponsorer.

Bara för att kommentera det senaste inlägget som Madde skrev så kan jag ju bara säga att jag har generation-flingas's nya film, (fick den med "Åka skidor) och att jag har en ännu fetare film. 618 med Free radicals. Deras 6:e inspelning. Även där är det klipp från St. Anton. Om brudarna åker stort i så åker Sverre i 618 STÖRST, helt galet!

Nu blir de sova på mina egna pillows.



Kommentarer
Postat av: Maddee

Jag har den också nu ;) så det så!!

2009-11-16 @ 00:29:42
URL: http://snowflakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0