Väskan, väskor, väskorna...

Då hade man börjat packa och som ni ser på bilden från förra inlägget så har madde lånat mig en fet väska som jag tror bara dessvärre kommer räcka halvvägs. Då kanske jag får börja att tänka om lite. Packa lite mindre och smartare. Jag står dock fast vid min punkt att jag skall ha med mig 3 par skidor och 1 bräda. PUNKT. Dock så blir det nog inte mer än 3 par jeans/byxor. Tror nog att man ändå mestadels kommer glida runt i mjukis eller underställ.

Det ser dock dåligt ut med snö just nu i St. Anton. Men jag brukar ju komma med snön och efter att ha kollat på väderrapporten så ser de komiskt nog så ut som det denna gången med. Nu är det bara att hoppas på det vita guldet, eller "fresch powder in the darkness". Ett myntat uttryck från vår allas Stöckli Stromrider. Tro mig när jag kommer hem i april igen kommer alla i St. Anton veta vad som menas med det.




// Sebban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0