Vi har allt. Till och med plåster

Känner att jag också måste skriva några rader innan vi drar neröver.

Sitter med musik i öronen och gör egentligen ingenting speciellt. Tror varken jag eller Sebban har fattat att vi faktiskt åker imorn! Är hos honom nu, tåget går 13.27 från gbg central.

Fan vad vi har längtat. Jag kommer ihåg när jag ringde till Sebban och konstaterade att det "bara" var 75 dagar kvar! Nu sitter man här med 14 timmar till tåget går. Två feta väskor, två överfulla skidfodral och en enorm lättnad. Allt detta fixande och planerande...Vi konstaterade också att vi nog är de mest förberedda skibummarna ever.

Finns det nåt vi inte har fixat? Nej. Har vi till och med plåster med oss så är det nog inte så mycket mer att fundera på.

Tillsammans har jag och Sebbe 4 par skidor och en snowboard. Det grymmaste av allt är att våra fötter är exakt lika långa. Vilket innebär vad? Jo att Sebbe har förbannat små fötter! Haha..nej men att vi båda har en jävla massa skidtestardagar framför oss :D riktigt jäkla najs!

Nej, nu vill jag bara vara framme. Se hur allt är i verkligheten. Inte på freeride forumet.


Alex hjälper Sebban med packningen. Annars blir det väl ingen ordning!


Vi återkommer igen när vi kommit till tysktalande delar av världen.

Over and out!
See you in the snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0