Ardez here we come!

Imorn drar jag och Anna iväg på en liten tur till Schweiz! Japp ni hörde rätt. Vi ska och hälsa på grabbarna som var här hos oss. Nu är det vår tur att våldgästa dom ;) Tack o lov har dom lite större ytor att röra sig på än vad vi har! Så vi lär inte behöva använda nattduksborden som stolar haha..

Ska bli kul att komma iväg och se lite annat :)

Sebbe och några till ska till Innsbruck och kolla hockey imorn. De ska tydligen sova kvar också. Låter inte häller helt fel. Dessutom kommer Niclas imorn också! Som vi har längtat :) Härligt. Snart är hela "familjen" samlad.

Måste även passa på att säga att vi har en vardagshjälte mitt ibland oss. Lille och Lars kan vara stolta föräldrar till Sebastian, som häromdan räddade livet på Reidar. Han hamnade oturligt i ett snöras och fick grävas fram..Detta chockade oss alla..men vi är tacksamma över att allt gick så bra..Och detta tack vare en handlingskraftig herr Callerud. Du är guld värd!

Som jag o far min brukar säga - hällre feg i fem minuter än dö hele livet...


Maddee, Sebbe, Anna och Niclas bravader fortsätter!

Så häng med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0