Ombytta roller?

Vart har snön tagit vägen i St Anton? Hemma i Sverig är det snö kaos och här har vi slush puppy kris. Just nu känns det som att våren helt klart är här, fåglarna kvittrar och snön smälter bara mer och mer för vaje dag som går. Vi ber till snögudarna men det verkar som om dom bara tittar ner på oss och säger "Fuck you, dra hem till Sverige". Vi får väl se hur lång denna säsongen blir, hoppas i alla fall på att det ska börja dumpa snart!

Annars så går jag och väntar på att Madde ska komma ner igen, hon ska åka Vasaloppet på lördag. Lycka till tjejen :) Är faktist också lite sugen på att göra tjejklassikern, får börja där i alla fall. Tror att Madde har planer på att göra halvklassikern i år, men de får hon nog inte med mig på.

Här nere är man konstant lite förkyld men dom sensate dagarna har jag varit lite värre. Så det har inte blivit så mkt skidåkning på några dagar nu. Inte för att jag har missat så mkt, slush puppy är väl inte en favorit. Men jag har kommit på en sak, sprut vispgrädde är väldigt gott! Med varm choklad förstås. Hoppas inte detta blir något beroende bara så man får gräddarmar som Johan brukar säga ;)

Nä nu ska jag ta och gå hem till Niclas och blöta ner conversen lite till!

Tschüss

// Anna

Som ni ser, ingen snö :(



Kommentarer
Postat av: Victor Enälg

Tjaa tjaa bloggen!

Vad hände på skype förut. Du får ju säga hej då riktigt! Det är bara bra att ni får så lite snö, då slipper jag vara avundsjuk

2010-02-23 @ 23:53:34
URL: http://victorboiii.blogspot.com
Postat av: Maddee

Jag kommer snart hem! :D och då tar jag snön med mig! Jag lovar <3

2010-02-24 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0