Blåbärssoppa o mammas mat

Håller på att packa..Imorn sätter jag mig på flyget hem till Sverige. Och NEJ, jag tänker inte överge St Anton än! Jag ska bara hem och göra min sista del i Tjejklassikern och hälsa på familjen.

Det är Tjejvasan 3 mil som jag ska köra..Ska bli spännande att se hur det går. Har ju hållit mig till utförsåkning den här vintern.

Resten av drösen är på Funky och rockar loss på Swedish night som vanligt hehe ^^, ..jag svek den här onsdan. Det är tidig resa imorn som gäller..

Medan jag är hemma nu en sväng så ska Anna o Sebbe försöka underhålla bloggen här. Sebban har inte bloggat på ett jäkla tag. Late fan ;) Men hoppas i alla fall att Anna kan hjälpa till att rapportera om livet här i St Anton.

Jag får la rapportera från Sverige om hur fruktansvärt gött det är med svenskt lösgodis, eller hur fruktansvärt jobbigt det är att åka 3 mil längdskidor, eller hur fruktansvärt snygg man är med blåbärssoppa runt hela munnen..Eller hur fruktansvärt gött det är med mammas hemlagade mat ^^,

Over and out
Maddee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0