Tyngden på dalskidan älskling!

Sebban har däckan på sängen. Han snarkar. Det tar hårt på krafterna att åka skidor och jobba ;)
Jag är väl också rätt seg nu. Började blöda näseblod efter några åk haha, bra jobbat. Men vafan det var inte så illa som det låter. Det gick fort över. Vi hade i alla fall en bra dag i Rendl. Vi tryckte på ganska bra och körde lite fartrace..Men de e ju inge kul, för Sebban kör typ störtlopp medan jag faktiskt åker ner haha! Jag är snabb, men han är snabbare. 

Det är tisdag och egentligen dags för hockeymatch. Men alla bangar! De ska sitta hemma och glo på handbollen. Är det bara jag och Sebbe som inte fattat det roliga med handboll?



Coolkille_90


Jäkla meckel med vantarna!


Galenbrud_90






I am flying..my heart is taking over..


Jagge o Matvraket


Hej jag heter Sebastian och är 19 år. Jag älskar mat jätte jättemycket - och Alex förstås


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha.. frågan är om inte maten ligger snäppet före. jag känner att pommes def. har övertaget:P

2010-01-25 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0