Lirarna

Det här är livet på en pinne :)
Fram med solbrillorna, på med lite "svart på en kvart" och sen är det stek som gäller!


Sebban hade lite problem med att få ihop solstolen bara..haha




Efter att vi hade stekt färdigt slappade vi lite här hemma, sen mötte vi upp dom andra vid isrinken. Då var det dags att snöra på sig skridskorna igen! Vilket gjorde både mig o Sebban lyckliga! Sebban är ju hockeylirare sedan många år tillbaka - och jag har varit. Och trots att det var några år sen jag slutade så satt det minsann i benmärgen :)
Vi hade sjukt kul, och det blev spel i över två timmar! Sånna här kvällar lär det bli många fler av!



Maddee är laddad (dvärgen i grått)




Vi lånade skridskor, mina såg i alla fall okej ut och hade till och med snörning. Men ni skulle sett Sebbans haha! Blå plast med tre spännen. Såg ut som sånna där inlines som barn har :D


Har en film också, men den kommer nån annan dag ;) håll ut!

Nu blir det sänga! Är fasen dödstrött. 2 timmar hockey och 1 mil längdskidor.. Inte för att 1 mil är långt, men jag har ju haft träningsuppehåll typ tre månader :P så visst räckte det!

Natti natti!

/Maddee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0