Gurkmularn'

Sheeet - vilken lång dag! Har precis duschat efter 12 timmars städning..Gick upp 7.20 och drog till San Antonio, där jag jobbar varje dag. Sen hjälper jag ju vår hyresvärd att städa lägenheter varje lördag, så det blev nästa grej. Och när jag var klar med allt jobb var det dags att ta tag i vår egen svinstia. Man blir typ skadad när man jobbar med städning hela dagarna. Då vill man liksom ha kliniskt omkring sig när man kommer hem också.

Så nu sitter jag här och norpar lite av Sebbans choklad och är helt slut i kroppen. Jag moppar fasen inte en meter till idag!

Sebban är på jobbet nu, han började vid 17. Vi går om varandra som vanligt.

Men vi hann faktiskt åka till M-price och storhandla innan han drog o jobbade. Thomas (vår hyresvärd) skulle dit, så vi kunde haka på. Det var schysst, slipper man ta bussen och krångla.

Undrar vad Thomas tänker om oss Svennebananer egentligen.  Han kom förbi för att säga att det var dags att åka och handla. Vår dörr var öppen - och vad ser han?! Jo att Sebbe håller på att mula mig med en gammal gurka hahaa! Där låg jag på golvet och skrek medan Sebbe torterade mig haha...Men Thomas bara skrattade. Han är faktiskt riktigt riktigt schysst! Alltid trevlig och ställer upp.

Hoppas att det börjar snöa snart! Har inte gjort det på evigheter nu! Och det behövs! Vi är grymt sugna på lite "Fresh powder in the darkness" hahahaaa eller vad säger Wesslorna i Stenungsund? ;)


Idag har Sebbe byggt Kinderäggsleksaker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0