Merry Christmas again!

Ett sent God Jul 2009 eller ett jävligt tidigt 2010?
Riktigt svenkt hade vi det i alla fall. Med svenska pepparkakor från IKEA, juleskum och riktig Blossa glögg med russin och mandlar. Mandlar som jag och Sebban stod o skalade innan! Hur grymma e inte vi då! Men ska're va så ska're.

Sen blev vi till och med så patriotiska att vi dansade kring granen. Som i detta fallet bestod av en grön Sprite-flaska. Till och med små grodorna fick vara med på julfirandet.



Blossa glögg för ett helt fotbollslag


Heja Sverige


Vi blev tillsagda att ha på oss röda kläder. Jag och Sebban var de enda som verkligen offrade oss för detta. Sebban var självklart värst. Jag gillar inte rött, och har därför inga röda kläder. Så jag lånade en tröja av Mr rödtott. Det gick fint det med ^^,



Sebban goes Lill-Lurken


Ohh yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0