Utomhus-Yatzy

Det suger verkligen att vara sjuk..har legat hemma med typ feber och halsont i två dagar nu. Det vill inte ge sig..Segt. Jobba måste jag göra ändå, men mycket annat har det inte blivit. Eller jo, jag såg två filmer i rad på 4an i fredags. Ofta jag gör det utan att somna haha..Det var Rocky Balboa och Gozilla som gällde. Inte direkt några typiska Madde-filmer kanske haha..Men Rocky var faktiskt riktigt bra ju! På tiden att man såg den nu när man vart i Philadelphia två gånger, där hela Rockyprylen är värsta turistgrejen. Bara 5 filmer till då!

Sebban var uppe och åkte idag i alla fall, medan jag låg hemma och snörvlade. Det kom ju som utlovat, snö igår. Dock inte så mycket som vi hade hoppats på. Men har var nöjd med dagen ändå. De fick tydligen en del fina puderåk.

Nu har vi suttit ute i solen och spelat Yatzy :) Jag vann stort! haha

Spikmatta fungerar utmärkt som bord

Mina fula fejk-foppatofflor med fluff i är ju riktigt praktiska, funkar till och med i snö ;D


Nu ska vi iväg och handla käk! Kylen börjar bli tom..och det funkar inte här, sånna matvrak som vi är!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag provade faktist Daniels spikmatta igår, var grymt nice! Nu ser jag ju också att den är användbar till annat också, kanske borde köpa mig en sådan :)

2010-01-18 @ 23:32:38
Postat av: Maddee

Haha jag fick två i julklapp ;) så han fick en av mig! Så du får använda den hur mycket du vill!

2010-01-19 @ 00:51:11
URL: http://snowflakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0