Vi måste ha en brödrost!

Detta håller inte. Vi måste införskaffa oss en brödrost! Det går inte att käka rostmackor som inte är rostade, och utbudet av annat bröd är väl inte överdrivet. Så det ska vi köpa en idag.

Ska även hämta mina längdskidor som jag lämnat in på wax och vallning. Och skaffa en kartong och frimärken så jag kan skicka hem min bärbara dator som lyckats få virus. Visst är det härligt när saker fungerar! Min nästa dator ska vara en Mac. Japp, jag sa precis det där..

Har vart dåligt med skidåkning för min del det sista. Har ju vart hemma, och sen var det plusgrader när jag kom tillbaka. Och nu har jag åkt på nån jäkla förkylning med en eländig hosta! Uurs..

Sebban står och smörjer in sina lädervantar med nåt balsam samtidigt som han gör pasta. Jag sitter här med världens morgonfrissa och väntar på att Sunes Jul ska bli nerladdad. Så vi har nåt att kolla på när vi äter.

Nu blir det käk! Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0