Finbesök!

Jag vet, vi har varit sjukt dåliga på att uppdatera bloggen! Men måste skylla på att våran webbmaster Madde inte varit på plats här i St Anton. Det är hon inte nu heller utan hon har blivit kvar hemma i Karlstad, tror att en viss Patrik som har stulit henne ifrån oss ;)

Jag har åkte på en kraftig inflematin på stämbanden. Orsaken var nog att jag gick upp för en skidbacke endast i tunn tröja och sedan festade uppe på Mooserwitz vilket gjorde att jag inte hade någon röst på två veckor! Trodde nästan att jag hade fått en ny röst och att jag alltid skulle behöva låta som en fyllekärring från Hisingen. Men nu har jag ätit klart alla mediciner och äntligen fått tillbaka min röst :)

Snö har det äntligen kommit och inatt hoppas vi på ännu mer PUDER! Men ikväll blir det utång för vi har finbesök i stan :) Simon Dumont, TJ Schiller och Ed Westwick är här! Förhoppningsvis träffar vi dom ute. För er som inte känner till dom så är:

Simon Dumont en av de bästa skidåkarna i världen främst i superpipe.

TJ Schiller har vunnit US Open två gånger och han var en av dom första i världen att sätta
switch 1440 mute. Han har fått flerst framgångar i Big Air.

Ed Westwick är mest kännd för sin roll som Chuck Bass i Gossip Girl.

Men nu ska vi ta och dra igång kvällen, ska försöka blogga imorgon om vi får träffa någon av killarna ikväll :)

Tschüss

/Anna

Simon Dumont


TJ Schiller


Ed Westwick


Kommentarer
Postat av: johnnyronnyconnysonny

"inflematin" är aldrig kul <3 ;-)

2010-03-15 @ 23:03:04
Postat av: Maddee

Hahahaa..gillar namnen där Johan ;)

2010-03-15 @ 23:05:22
Postat av: J

he he;-)

2010-03-16 @ 16:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0